adaatuna Birprensannesii__ ben diş döneminde hiç ishal yaşamadım üstte kalsın bu ara salgın var bir de
nazligiz Bebeğim 8 buçuk aylık 6 gündür ishal kaka tahlili yaptırdık temiz çıktı dün ilk dişi patladı bende dişe bağlıyorum ishali