Kızlar merhaba 🌞 sorum başlıkta aslında. Ben bebeğimin bezini sabah ⅞ arası, öğlen 11/12 arası, öğleden sonra ¾ arası ve son olarak gece uykusuna geçiş için ⅞ gibi değiştiriyorum genel olarak Tabi k.ka yaparsa hemen değiştiriyorum veya çok dolmuşsa saatini beklemiyorum elbette ama genel olarak bu şekilde. Sizler ne sıklıkla değiştiriyosunuz