guneskizi_ twobabymom_ sanırım hiç bir şey aşı oldum kolum ağırlaştı kalkmıyor bugün yemekler dışardan
Mervee123 twobabymom_ O da güzel olurr,hem pratik☺️ Afiyet olsun size de.Sıcaklarda aperatifler fav🥲😅😂😅
[silindi] twobabymom_ valla bugün menüde ahım şahım şeyler yok eşimin bayıldığı bir yemeği yaptım geçtim zaten yemek sonrası hızlıca temizliğe girişicez 😂 sıyırma yaptım bugün. Bilmeyenler için taze börülce biz buralarda sıyırma deriz 😅