tamamdanolmuss Bir haftadır hastaydık ateşi yükselip duruyordu boğaz enfeksiyonu olmuştu kızım bir de dişleri çıkıyor şu an. Ateşi hep 38.1lerdeydi . Hafif yanağında ve boynunda vardı şimdi tüm vücudunu kaplamış. İsilik kremi verdi doktor mustelanın ama bi etkisi yok gibi duşta aldırıyorum hee gün. Evimiz güney cephesi klima biraz yetersiz kalıyor maalesef çok sıcak. Ne yapabilirim?
tamamdanolmuss tamamdanolmuss yanakları domates gibi kıpkırmızı olmuş isilikten bir an önce geçirmek istiyorum nasıl geçer bu ya
simseklivekalpli tamamdanolmuss deniz varsa bol bol denize sokun. Çok kötü olmuş ya. Doktora götürün bi çaresi vardır belki
benanas tamamdanolmuss kızım da isilik çok olur ama bu isiliğe bek benzemiyor sanki. Alerji gibi kurdeşen gibi. Ateşi de var diyorsunuz. Bence baska bi doktora götürün kızım kurdesen döktüğünde böylenolmuştu
sevvalceylinn tamamdanolmuss bizimde böyle olmuştu ıslak mendili kestik yerine pamuk kullanmaya başladık düzeldi doktorumuz söylemişti bi deneyin belki size de iyi gelir
tamamdanolmuss simseklivekalpli götürdüm doktora mustelanın cicastela diye bir kremini verdi isilik içinmiş. Kullanıyorum bir etkisi olmadı klima odasında kalıyoruz sürekli ama yine yetersiz kalıyor terliyor denizde de yüzdürdüm ama hasta diye çok fazla durmadı ağladı hep
simseklivekalpli tamamdanolmuss bizde de oldu kendi yaşadığımız ile dönünce düzeldi ama bu kadar yoğun değildi :/ çok geçmiş olsun
tamamdanolmuss ayaznannesi tamam deneyeyim onu da cildi çok hassas acaba yan etki yapar mı atopik dermatite yatkınmış cildi
ayaznannesi tamamdanolmuss atopik cilt ileri seviye egzama demek. hametan da egzama,kızarıklık,kaşıntı,tahriş,pişik durumlarında kullanılır. ben bebeğime kullanıyorum memnunum doktorunuza sorarak kullanabilirsiniz
Kitsu Kötü olmuş benim kızım da da en ufak sıcakta isilik cikar da hiç bu kadar yayılmadi. Evi serin tutun vantilatör vs ne varsa artık. Biz dalin atopik cildler için nemlendirici vardı onu kullanıyoruz, bol bol duş
tamamdanolmuss Kitsu ateşlendiği için bu kadar yayıldığını düşünüyorum yoksa sadece boynunda vardı bi de azıcık yüzünde 😢 salon kliması bakıyoruz şu an eşimle çünkü yetersiz kalıyor güneş tüm gün bize vuruyo
ayaznannesi Kitsu siz en iyisi doktora götürün ileri seviye egzama gibi görünüyor çok geçmiş olsun İNŞALLAH hemencik iyileşir bebeğiniz
tamamdanolmuss simseklivekalpli biz hataylıyız maalesef çok sıcak gün içinde de güneş tüm gün bizim eve vuruyor klima bile yetersiz kalıyor sürekli de duş aldırıyorum yok yani
Kitsu tamamdanolmuss karartma perdesi gibi bir şey belki, nevresimine de dikkat edin benim hiç aklıma gelmezdi bir çarşafı var ne zaman onunla uyutsam sabah böyle kalkıyordu.
alpaslanmom_ tamamdanolmuss yok canım kendin araştırsan daha iyi olur ben kullandım markayı hatırlamıyorum bide bepantol derma çok iyi gelmişti
selinarenmom tamamdanolmuss dalinin avokado yağı özlü bebeyagi var sürekli ondan sürün rahatlatır bence
tamamdanolmuss Kitsu salonda uyuyoruz klimanın altında altımızdaki çarşafta serinleten türden normalde. Gündüzleri de müslim örtüsünü açıyorum altına. Karartma perde mantıklı olabilir bakayım ona da
tamamdanolmuss benanas kurdeşen falan olsa kaşınmaz mı ki 😱 tedirgin oldum şu an. Eşim gelsin doktora alırım