subatta doğum yapıp dığumda sonra 1. ay hepatit b asısını olup daha sonra ası takvimi değiştiği için 2. ayda ve 4. ayda yine hepatit b asısı olanlar bakabilir mi bi sorun olurmu bu acaba ilerde ? cok doz yapıldı sanki içim hiç rahat değil yeni takvimde 1. ayda olan kalktı cunku