gunduzanne Kızlar bebeğim hipp keçi sütlü mama kullanıyor. Şu anda 5 buçuk aylık iki hafta sonra iki numaraya geçecek. Bir numara ve iki numara arasındaki fark nedir bağırsak problemleri yaşadınız mı tecrübe edenler yazabilir mi
gizememre gunduzanne geçtik kuzum 10 aylık olduk bile çok şükür hiç bir sorun yaşamadım geçtiğim dönem de de
bestber Hipp degil ama bizde keci sütlü mama kullanıyoruz golden goat 1den 2ye gectigimizde hic bi farklılık yasamadık sükür hatta simdi 3e geccez bizde insallah simdide bi sorun yasamayız