papatya3458 Kizlar 29 gubluk bebisim var, doktor kafasini dik titamiyor dedi. Aslinda tutuyor ama surekli degil. Normalde surekli dik mi tutmasi gerekiyor ilk bebegim 🥹
kirmizibalikbeachte papatya3458 yok artık o doktor şaşırmış mı? Kalksın bi de yürüsün 40’ı çıkmamış bebe. Hiç kafana takmayıp doktorunu değiştir 👍🏻
papatya3458 ece94 yaaa hic anlamiyorum gercekten :( kafasini cok dik tutamiyor tummy time yaptir dedi yaptiririm ama insan kafasina takiyor
papatya3458 ikibaloglanannesi ah bi bilsem bi de tam cikarken soyluyor :( ilk bebek daha once hic yenidogan gormedim ne normal ne degil bilmiyorum :(
papatya3458 kirmizibalikbeachte oyle yapacagim zaten bu doktora son gidisimdi cok tesekkur ediyorum 😌