rimrim 1 yaş sonrası bebeğinize neler verdiniz? Süt vermem gerekiyor mu? Ya da daha farklı şeyler biraz fikir verebilir misiniz
momas rimrim 1 yaştan sonra bal,çilek,domates,inek sütü veriliyor ama tabi yine 3 gün kuralına uyularak
Mrskoc rimrim doktorlar 1 yaş öncesi sadece balı yasaklıyor diğer gıdalar iz miktarda zaten verilebilir diyorlar kafamızı karıştırdılar valla . Benim kızım alerjik oldugu için dilkatli gidiyorum ama her şeyden de veriyorum siz de cocugun daha önce yemediği şeylerden yavas yavas tattırırsınız
pozimom rimrim anne sütünü bırakana kadar inek sütü düşünmüyorum.. Kefir, ayran veriyorum.. vallah 1 yaşından sonra şu an 15 aylık ben ne yersem her ogun o da onu yiyor tek fark ben brokoli sevmem kendisine onu haslar yogurtla yediririm falan ..
rimrim Mrskoc Evet benimki de Alerjik hala domates falan denemedim mesela yavaş yavaş kendini toparlıyor sut urunleri tüketiyor. Süt içmesi gerekiyor mu doktoruna soracaktım unuttum
Mrskoc rimrim yani şart değil simdiki sütlerin pek faydası yok hiçbir yaşta cok önermiyorlar doktorlar . Ama normal abartmadan veriliyor
momas rimrim bir doktor takip ediyorum aslında hemen vermeyin diyorlar hatta 15. Ayda falan demiş ben olsam laktozsuz alırdım şişirmesin çocuğu
Rabiiul rimrim sütü 18. Aydan sonra demiş Dr bi arkadaşa ben daha gitmedim cuma günü yaşına girecek kızım geçen hafta Kv ağzına domates sürdü bir şey olmadı ama çok da yemedi yavaş yavaş deneyeceğim yumurta beyazını da hiç yemedi Dr öyle söylemişti vermedim bende