merhaba ben 40 ım çıktıktann sonra carezetta hap kullanmaya başladım korunma için hapı kullanmaya başladıktan sonra adet oldum 7 gün kadar sürdü normalde 5-6 gün sürüyordu. Bu ay henüz adet olmadım sancı ve ağrı var fakat henüz olamadm bu hapı kullanıp bu şekilde düzensizlik yaşayan varmı birde ister istemez çok stres yapıyorum buda etkileyebilir tabi ama doktora gitmeyede korkuyorum hamilesin dicek diye 40 muayenemide olmadım henüz