saremomm_ user33 o sürekli iltihap olup patlıyor şişiyor korkmayın zamanla geçiyor ellemeyin de kendi kendine geçiyor
guneyokyanus Verem aşısı normal canım herkesin kolunda iz kalan aşı var ya o iste sari akinti olursa saglik ocagina getirmelisin onun disinda fotoda kotu bisey gozukmuyor