Aybarskomm Merhaba annelerimiz Yenidogan bebeği için mama kullanan varmı acaba sütlerim gelmiyor ne denediysek olmadı mamaya başladık şimdilik 2 saatte bir 45 cc filan veriyorum sizce yeterlimidir