mom97X Daha önce Sleepy kullanıyordum pişik yapmıyordu ama sızdırıyordu, Molfix’e geçtim, hem pişik hem sızdırma yapıyor. Bez önerisi acilinden
50krsvertirreekk mom97X hiç kullanmadım ama bu ara e bebeğin çıkardığı poffy marka bezi çevremden çok öneren oldu hem uygun da fiyatı bende deneyimlemek istiyorum
bilgedm mom97X Bir sürü molfix stoklamıştım maalesef sızdırma yüzünden kullanamadım 🤦🏼♀️ Prima premium care kullanıyorum ne pişik ne de sızdırma sorunu var. Rossman’da babydream var onda da sızdırma ya da pişik yaşamadım.
eminegzel mom97X Molfix premium kullandım pişik yapmıyor ama sızdırıyor. Prima premium care kullanıyorum hiç sızdırma pişik yaşamadım
bilgedm mom97X Haklısınız biraz pahalı ama biz migrosta 2 al 1 öde oluyor öyle alıyoruz genelde. 800tlye 2 paket almış oluyoruz. Şu an 3 numara kullanıyoruz ama 4 numaraları bile aldık bu şekilde. Hemen hemen her ay oluyor herhalde bu şekilde kampanya.
eminegzel mom97X gündüz Molfix gece Prima yapabilirsiniz gecede zaten tasma yapmayacağı için günde bir kez kullanmış olursunuz ben bazen öyle yapıyorum
kirmizibalikbeachte mom97X prima premium care. Akşam bağlıyorum sabah açıyorum bi damla taşma olmuyor. Evet pahalı ama şöyle düşün x marka bi bezden günde 8-9 tane kullanıyorsan bundan 4-5 tane kullanırsın.
myangelson mom97X Molfix premiumda sızdırma sorunu yaşamadım ama koku sorunu yaşadık o yüzden bıraktım şuan pure soft kullanıyoruz sızdırma sorunu olmuyor.
kirmizibalikbeachte mom97X oğlum 8 aylık. Ekstra durumlar olmadığı sürece günde 4 bez değiştiriyoruz.