Kızlar selam henüz 12 günlük taze anneyim hastaneden çıkarken 20 dakika bir memeyi emmesi lazım demişlerdi ilk 2-3 gün öyle oldu ama artık 5-10 dakika anca emiyor sonra uyuyor uyandırırsam da memeyi tutmuyor huysuzlanıyor. 5-6 çişli bez 2-3 kakalı bez görüyorum. Sizde bebeğim doyuyor mudur 5-10 dakika emmesi çok kısa değil mi zaten o sürede de hep emmiyor ki ara ara duruyor. Birde sarılığı vardı ama geçti uyanmazsa yine de 2 saatte bir kaldırmalı mıyız