Kızlar yarın 9 aylık asimiza gideceğiz. Biz ilk aşılarını sağlık ocağında olduk diğerlerini doktor kontrolünde doktor kendi yaptı. Sağlık ocağında yapıldığında 20 gün kadar sislik oldu ama doktorumuz uygulandığında bi sıkıntı yaşamadık. Siz nerede yaptiriyorsunuz? Yarın büyük ihtimal Sağlık ocağına gideceğim bilemedim kafa karışık