13 günlük bebek genelde açlıktan ağlar. Gaz sancıları için de erken henüz. Lütfen ayakta sallamak gibi bir şey yapmayın el kadar bebeğe. Kucağınızda yürüyün, gezinin, kucağınız dışı bir şey yapmayın. Çişli bezini takip edin en az 6-7 lazım mamayı doktorun dediği miktarda verin daha az değil. Her beslenmede 30 cc gibi bir takviye mesela.