derin0_ ben doğumdan önce gitmiştim evlenmeden önce vardı bende doğum yapmama rağmen çatlamadım orasıda ayrı bir mevzu 😀 canım ben çok zayıftım bir dönem baya bir kilo aldım basenlerimden aldığım için yan kalça taraflarımda kalın beyaz çatlaklar oluştu bikini giydiğim zaman rahatsız oluyordum sonra bu tedaviye başladın yaptırdığım akşam biraz yanıyordu o kadar ama sonucu görünce değdi dedim