Bebeğim 23 günlük 38+4 te 2905 g olarak doğdu fakat ilk haftasında 2350 g düştü. 10 gündür yoğun bakımda şu an 2760 g kilosu.
Emme refleksi çok az 60 mllik bir mamayı 30-40 dkda bitirebiliyor. Hemşireler daha hızlı beslediklerini söylüyorlar ama biz bu sürelerde bitirtebiliyoruz. Emmeye çalıştığında çenesi titriyor. Böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba daha önce ?