saremomm_ Bu aşı hakkında ne düşünüyorsunuz kızlar ,yaptırdınız mı ? Rotanın 1.dozunu olduk 2.dozu yaptıracağım yarın . Menenjitte yaptıracağım tabi keşke yaptırsaydım demek istemiyorum fikirleriniz neler merak ettim 5 ay 8 günlük kızım
alpaslanmom_ saremomm_ doktorum meslek gruplarımızda risk olmadığı için 7.aydan sonra yaparız çünkü ağır bir aşı ateş falan çok yapıyor dedi yaptıracağım ama suan değil 4 bucuk aylığız
aysebb saremomm_ 9 aylıkken başlamıştık biz menenjite. Aralıkları uzun olduğu için 18 aylıkken anca bitti
oykukpln saremomm_ 8. Ve 10 ayda olduk 13 ve 18 de olacakmışız birer tanede. Ben tüm aşılarını yaptırıyorum. Hele bu ara menenjit yüzünden ölen çocuklar çoğaldı. Dikkat etmek gerekiyor diye düşünüyorum. Doktorlar kendi bebeklerine yaptıklarına göre bizde yaptırmalıyız.
serpoo alpaslanmom_ ateş durumu bebegin bünyesi ile alakalı biz 3 aylıkken rota ve menenjit aşılarını birlikde olduk ateş halszlk hiçbişey yasamadk Allaha şükür
alpaslanmom_ serpoo hanımefendinin önceki postunda 4.ay aşısında ateşi 38.5 kadar yükselmiş hastaneye gitmişler o yüzden bilgilendirdim
serpoo alpaslanmom_ bizim 2nci aydaki aşıda da 38,5 oldu ama aşı yaparken söylemişlerdi 39 ve üzeri olursa calpol verdgnzde düşmezse hastaneye götürn demişlerdi. Bebeklerde 38.5 ateş normal kabul ediliyo
alpaslanmom_ serpoo 38.5 ateş menenjit başta olmak üzere bir çok hastalık riski göz önünde bulundurur normal değil doktorum ünlü bir profesör 38 i geçerse getir der hep
serpoo alpaslanmom_ düşmeyen bir ateşse elbet de doktora götürmekde fayda var . Ama 38,5 olup ateş düşürücüde ateş düşüyosa korkulcak bsey yok bizm doktorumzda böyle dedigi için söyledm doktordan doktora değişiyo her görüş işde .