deletedmom1101 Aesma Esma hanım formül mamalar yarım saatten sonra dökülmelidir 🙏 buzdolabı oda sıcaklığı fark etmez 😕
OlgaArslan Aesma buzdolabı oda sıcaklığı hiç fark etmez çok sıcaklarda yarım saat bu havalarda da 1 saati geçirmiş mama kullanılmadan çöpe atılmalı
Aesma deletedmom1101 anladım yarım saat geçmeden de direk hazırlayıp koyulmaz dimi? İnternette içilmediyse koyulur yazıyordu emin olmak için sormak istedim
deletedmom1101 Aesma yemediyse koyabilir misiniz bilemiyorum yanlış yönlendirmek istemem fakat ben olsam ki öyle yaptım yarım saatten sonra veremedim biliyorsunuz bebeklerimiz için hep ince düşünüyoruz riske atmaya gerek görmedim 😌😌