aleynaozalpp14 Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu normal doğum oldu doğumdan itibaren ilk 2 hafta kanamam oldu sonra bitti yeni bugün kanama gördüm adetim bugün başlamış olabilir mi artık bazıları 2 sene görmüyoruz 5-6 ay görmüyoruz diyorlar ya adet kanamasıdır demi
aysesenerr aleynaozalpp14 sizinki adet mi bilmiyorum ama bende doğumdan 3 ay sonra oldum ilk adetimi, emzirirken adet olunmaz diye bir şey olduğunu da sanmıyorum. Bebeğim 6 aylık, emiyor ve düzenli adet oluyorum 3 aydır.
Gzdzeynep aleynaozalpp14 adet olabilir. Ben doğumlardan sonra 10 ay adet olmadım ama arkadaşım kırkı çıktıktan sonra düzenli adet olmaya başladı ilk 6 ay bebeği sadece anne sütü almıştı bu bünyeye göre değişiyor benim annem de doğumlardan sonra bir sene adet görmemiş mesela.
pelinasyam Adet kanaması degil bende doğumdan sonra gördüm rahim kendini temizliyor dedi doktorum emzirdigin sürece regl olmuyorsun 6 aylık bebegim aktif emziriyorum halen olmadım ama olmadığım içinde bünye resmen bagiriyor ödem var ve karın ağrım oluyor
hveme aysesenerr evet benim de doğumdan sonra 2 hafta kanamam oldu. Kırkım çıktıktan birkaç gün sonra da adet oldum bebeğim 6 buçuk aylık tam olarak düzene girmese de hala adet oluyorum ve aktif emziriyorum
erozseyda Bana da doktor 5 6 ay sonra olursun demişti bebeğim 4 aylık yeni adet oldum olabiliyormuş böyle.
merveems 10buçuk aylık bebeğim 3.aydan beri düzenli olur reglm emziren olmaz diye Birşey yok vücutla alakalı