cemo19 Merhabalar, burun aspiratörü tek kullanımlık silikon uçları var ya, onları kullan-at mı yapıyorsunuz yoksa temizleyip kullanmaya devam ediyor musunuz?
kirmizibalikbeachte cemo19 kullanıp atıyorum zaten çok yüksek fiyatlı değiller. Bu kadar derdimizin arasında bi de onu mu temizlicez 🤦🏼♀️
tugcedefne5561 kirmizibalikbeachte cemo19 Aynen bende öyle tek kullanıp atıyorum kim uğraşacak onunla pamuğu da var içinde korumayacak falan at gitsin çok pahalı değiller zaten
cemo19 kirmizibalikbeachte ya ben de hiçbir şekilde temizlemek istemiyorum kullanıp atmak istiyorum da eşim sürekli kullanmak istiyor ben kullanıp atınca da tavır yapıyor😅
cemo19 tugcedefne5561 ya ben de hiçbir şekilde temizlemek istemiyorum kullanıp atmak istiyorum da eşim sürekli kullanmak istiyor ben kullanıp atınca da tavır yapıyor😅
mommyboy cemo19 ben iki üç kullanım sonrası atıyorum güzelce yıkıyorum. zaten çok kirlenince temizlenmiyor anlaşılıyor. Evet uygun alınabilir bişey ama bazen sıvı mukus geliyo bazen gelmiyo öyle olunca yıkanmasında bişey yok bence, ne gerek var diye düşünüyorum. Enjektörleri de aynı şekilde.
Kitsu Kullan at onlar. Burada biri şarjlı olanı tavsiye etti ben çok memnunum çok daha ekonomik ayrica
Kitsu mero4001 Nexus şarjlı Burun aspiratöru. E bebekten aldım şimdiye kadar hem çocuğa işkence yapıyormuşuz hem de çok daha pahalıya geliyordu sürekli uc almak
cemo19 Kitsu şarjlılarla ilgili hiç iyi yorumlar okumamıştım o yüzden yanaşmamıştım ama tavsiye ediyorsanız alabilirim
Kitsu cemo19 bir buçuk ay oldu sanırım kullanali. Her gece açıyorum burnunu ve dışarıda çok polen olunca gündüz de açıyorum. Benim bebeğim alerjik o yüzden burnunu sürekli açıyoruz henüz bir sorunla karsilasmadim. Aksine memnunum
cemo19 Kitsu verdim bakalım ben de siparişini. Yani her seferinde diğerini temizledin temizlemedin tartışması yapacağıma şarjlı daha mantıklı tekte çözüm olur
Kitsu mero4001 ben memnunum ama bilmiyorum nasıl Bir güç bekliyorlar daha fazla. Nemliyken kullanmak gerekiyor zaten. Bilemedim