Kızlar merhaba sizden fikir almaya geldim
Benim oğlum 13 aylık olucak fakat doğdumuzdan beri emme yeme uyku konusu tam bir ızdıraptı her zaman 3 5 dk emer bırakır 10 dk sonra yine meme isterdi fakat şimdi öyle bir hale büründü ki ona bana da işkence resmen gece 8 gibi gece uykusuna geçer 1 saat vs uyur sonrası 🤯 her yarım saatte bir 15 dk da bir uyanır bir iki meme emer geri uyur yani meme ağzına değmeden geri asla uyumaz dakikalar boyu ağlar doktorumuzu da danışarak gece emmesini kesmek istiyorum fakat bir yandan da vicdan çekiyorum hani 2 damla sütüm olsa bile emzirmeyi bıraktırmak işte ne bileyim ya sizce ne yapmalıyım 😕🥱