Klasik bir durum sanırız benim bebeğim de 4 aylık sayılır iki gün önce dönmeyi öğrendi yan ve yüz üstü dönebiliyor ama geri dönemiyor
Gece gündüz her an her yerde dönmeye çalışıyor uykusunda da yüz üstü kalip ağlıyor yarım saatte bir.
Bir de dönerken kolunu tam kurtaramıyor henüz onu tam oturtamadı.
Bu iki durum beni çok tedirgin ediyor