almlamom çok geçmiş olsun canım 2 aylıktan 6 aylık olana kadar benimde bebeğim böyleydi 9-10 günü bulurdu sancı gaz ağlama krizleri beni perişan etti , bir kaç kere zor durumda kaldığımda lavman yaptım, yada kulak çöpüyle vs uyarı vererek zorla yaptırmıştım. Hangi damlayı kullandıysam fayda etmedi taaaaaaki ek gıdaya geçene kadar, ek gıdaya başladığım gün( yoğurt ile) çocuğum o günden sonra her gün düzenli yapmaya başladı. Bir an hiç geçmicek sanmıştım , 4 ay çektik çok zordu , bu arada götürmediğim doktor bölüm kalmamıştı kimse çözüm olmadı bize , gazı için bebeğe Kimyon suyu içirtiyordum son zamanlar o biraz iyi gelmişti, sonradanda dediğim gibi düzeldi işte