Canimbenim65 Prematüre bebek anneleri bebeğiniz ne zaman yürüdü bebeğim 1yas bir ay ama tık yok çok üzülüyorum zaten çok zorlu yollardan geçtik
Rwerdst Canimbenim65 14 buçuk aylık yürüdü. Arkadaşımın kızı 31.Haftada doğdu. Beyin kanaması geçirdi. O fizik tedavi alıyor hala tam yürüyemiyor ama biraz aksıyarak yürüyor. Gece uyuduğunda bir cihaz verdi ortapedi onu kullanıyor. 22 ya da 23 aylık olması laızm. 18. aya kadar yürümeme normal.
Canimbenim65 sek_kahve benim de 31 hafta doğdu 1 kilo doğdu suan 9 kilo ama yürümüyor biz tutsak yürür ama onun dışında tık yok çok üzülüyorum
sek_kahve Canimbenim65 yani üzülmenizi anlıyorum ama çok üzülüp de kahrolunacak bir durum yokki, daha 1 yaşındaymış. 18 aylık olana kadar yürümemişse bir doktora danışmak gerekiyor ama şuan erken
ozgeyenigul Benim bebeğim prematüre değil ama 15 aya yaklaşırken yürüdü. Çok üzülecek o kadar çok şey var ki buna üzülmeyin. 18 aya kadar yürümeleri için zaman var.
sek_kahve Canimbenim65 eski postlarınıza baktım ve gördüm kolay şeyler yaşamamışsınız kesinlikle, ama her şey olacağına varır.. ameliyatı için de şimdiden geçmiş olsun
hazalamasi 28 haftalik 1 kilo doğum yaptım bebeğim 10 gün sonra 15 aylik olucak emekleme yok tutunup kalkma yok yürüme zaten yok cunku bizim bebeklerimiz çok zor şeyler yasadilar bunlarin hepsi bir saglik sorunu yoksa olacak şeyler 🩷