acemiibirann
Bu konudan ben de post açmıştım bikaç hafta önce ve gündüz uykuları fazla demişlerdi. Bi kere kısaltmayı denedim yine 5.30’da uyandı. Daha fazla denemedim çünkü gündüz o uyurken biraz dinleniyorum diye uyandırmak pek istemiyorum ama sanırım kısaltmayı bi süre denemek lazım. Bir de bazı bebekler böyle oluyo demişlerdi, her bebeğin bi biyolojik saati varmış ve ne yaparsan yap aynı saatte kalkarlarmış. Bu iş böyle ne kadar sürecek bilmiyorum ama ben tükenmeye başladım artık 🤦🏻♀️