Aselduru88 simplex olanı kullandım. 5 damla ile başladım. İlk 2-3 gün çok iyiydi. Sonrasında ters etki oldu, resmen çocuğum gaz çıkaramaz kaka yapamaz oldu, aşırı derece sıkıştırdı daha kötü yaptı yavrumu. Bıraktım rahatladık çok şükür 🤲🏻
Zeytinyağı tavsiye ederim, bir kaç damla verebilirsin, fazla bile versen asla zararı olmaz. Ben zeytinyağının daha çok faydasını gördüm