dnzcyln35 Kızlar hava yaz sıcak. Bu sivri sineklerle ne olcak. Sinek kovan var evde ama yinede giriyolar bi yerden. 20günlük bebeğim var. Isırck diye uyku yok zaten gece olunca hiç uyumuyorum konarda ısırır die.
girlmama dnzcyln35 benim kizimi 2 defa mahvettiler ki yataginda 2 tane cibinlik vardi bizde buyuk yatak cibinligi alip kurduk doktorumuz da oyle dedi hic bisey kullanamazsin cibinlik kur dedi klima acmamiza ragmen var sinek nefret ediyorum