Tamponla denize girmek çok mantıklı olmuyor hemen sisiyor uzun süreli kalamiyorsunuz ben bu kaç kere adet geciktirici kullandım bana bu yan etkisi olmadı emzirmeyi bilmiyorum. Ama ilaç kullanmak istemiyorsanız tampondan çok adet kabi daha mantıklı. Ben ilk iki günü uzun süreli bir yere gideceksemde onu kullanıyorum