Arkadaşlar sebep çare bulamıyorum. 25 aylığız. Yaklaşık 2 ay önce Tuvalet eğitimini tamamlamıştık ne çişte ne kakada sorun yoktu. Ama şu son bir haftadır bilerek altına yapıyor işiyor anne kaka diyor resmen başa döndük neden olur bu tuvalete yapmayı öğrenmiştik annecim diyorum gidiyor kalanını yapıyor ama gbasen günde üç kere alta yapıyor başına böyle bişey gelen var mı neden olur bu ne yapmam lazım geçici bir süreç midir