buse34_ 2 gündür ateşi oluyor haksız keyfi yok. Dün gece nöbet tuttum uyumadum. Şimdide uyuttum 37.5 falan bez koyuyorum ıslak kafası sıcak vücudu normal sıcak degil çok korkuyorum yarın doktora goturucem başka napnaliyim
karpuz_ betullkaratas neye göre iyot öneriyorsunuz çocuğun kan değerlerini biliyor musunuz ne durumda olduğunu
karpuz_ buse34_ takip edin şuan çok yüksek değil dediğim gibi sabah bi acile götürün birkaç saat sonra tekrar ateş düşürücü verirsiniz