a_ne00444 Gamzelikiz_34 şükür cnm hunim eksik bu aralar 😂 ergenlikte kızım 12 yaş anneme gönderdim biraz 10 yaş diğer kızım 8 yaş oğlum 2.5 yaş kizim
onbesagustos Gamzelikiz_34 biri 6 ya girecek biri 10 aylık olacak 🤗🧿👣 ideal yaş aralığı diyorum çok destekçi büyük oğlum bana 🤝
serdarrr onbesagustos arada böyle yaş farkı varken çok merak ettim nasıl korundunuz acaba? Ve sonra kendi isteğinizle mi bebeğiniz oldu? :)