Arkadaşlar merhaba. Oğlum 14 aylık bütün aşılarını yaptırdık. Bugün su çiçeği başladı doktora gittik krem vs yazdı. Aranızda geçiren annelerim var mı bilginize , tecrübenize ve tavsiyelerinize ihtiyacım var. Yardımcı olursanız sevinirim biraz tedirginim 🤦🏻♀️