Merhaba hanımlar 15 ay 10 günlük bir oğluşum var şimdiye kadar hiçbir oyuncağı çarpmaz aksine çok güzel oynardı kendi kendine. Son 10 gündür gözümün içine bakarak suratıma çarpıyor veya alıp yere çarpmaya başladı ve bende çok sinirleniyorum. Bu geçiçi bir süreç mi böyle durumlarda napmak lazım. Konuşmaya çalışıyorum göz teması kuruyorum ama oyun haline getirdi inadıma şıp çarpıyor