Kızlar bebeğim 7 aylık oldu. Oldu olası mama sevmedi biberon tutmadı çok zorlandım. Şimdi kilosu düşük diye doktor raporlı mama başladı 2 kutu içmesi gerekiyor ama 1-1.5 kutu zor bitiriyor. Her neyse. Oldu olası emmeyi çok sevmedi ama bir tek emerek beslendi. Ek gıdaya geçtiğimizden beri memeye fırsat kalmıyodu ve cok az az emiyordu. Baya azaltmıştı sütüm de azaldı derkeeen artık 10cc çıkıyor sağımla. Şimdi mememi verdim ve emmek istedi ama sütüm yok napıcaz vicdan azabı çekiyorum çok üzgünüm benim yüzümden oldu yanlış ilerledim heralde ek gıda da hata mı yaptım. Geri memeye döndürebilir miyim çok uzun oldu kusura bakmayın