İmkanınız varsa büyüğü yaz okuluna verin, ben öyle yaptım yoksa şuan kafayı yerdim tahminimce ona hiç faydam olmuyor ve sürekli kıskançlıktan tepemde geziyordu ben de yenidoğan bebeyi sürekli emzirdiğimden onu bırakamıyorum o yüzden yaz okulu ikimiz için de çok iyi geldi.