Merhaba ücretli izin sonunda süt iznimi toplu olarak kullanıp ücretsiz iznimi kullandım. Temmuz sonunda işe başlamam gerekiyor, kısmi süreli çalışma için internette en az bir ay önceden dilekçe verilmeli yazıyor şu an işe başlamama 20 gün var acaba dilekçe verebilir miyim?