rabiahandikmen Kızlar yırtılma olduğu için 1 tane dikişim var klitorisin altında 14 gün oldu doğum yapalı hala düşmedi önceki doğumda doktor kendisi yaptı kesiyi ondaki Dikişlerim 2 haftada düşmüştü sizce neden olabilir sizin ne zaman düştü
aleynaozalpp14 rabiahandikmen canım benim tam 1,5 ayda düştü doktoruma sorduğumda ip kalın bide kalın kalın dikiyoruz düşmesi ½ ayı bulur demişti 1 ayı bekle düşer
sultan27cihan İyi akşamlar valla neyden geç düşüyor bende merak ediyorum benimki 40 ımdan sonra attı dikişler
rabiahandikmen sultan27cihan doktor doğumdan kaç gün sonra görmek sizi peki dikiş muayenesi yaptı mı yarın hastaneye kontrole gideceğim alttan bakar mı acaba
aleynaozalpp14 rabiahandikmen benimki kaşınıyordu böyle kaşıyası geliyor insanın ama geçiyor benim 2 ay oldu kalmadı dikiş elleme temiz tut kuru tut
asar23 Merak etmeyin doktorlar çok önemsemiyor temizliği fln siz sadece korktuğum için kişisel bakımımı da aksattım diyin laf arası geçmiş olsun
rabiahandikmen aleynaozalpp14 benimde öyle tatlı tatlı kaşınıyor yavaş yavaş peçeteyle üstünden kaşıyorum
rabiahandikmen Eslemsi_04 aynen öyle doğumda da yeni yeni çıkmaya başlanış göbeğimden görememiştim doğumda sonra farkettim çok utanmıştım
rabiahandikmen Eslemsi_04 alttan muayene yaptı dediğiniz gibi hiç önemsemiyorlar vajina içine sıkmam için bi krem verdi