ipektenhayat ben de 22. ayda denemelere başladım önce göz kalemi denedim bırakmadı, salça sürdüm ondan da tiksinmedi, sarımsak, sirke, yara bandı.. en son çok ümitli bir sekilde sabır taşı aldım onunla da bırakmadı hiç bana mısın demedi gayet emdi. Sonra 23. ayda eczaneden acı oje aldım rengi falan yok tırnak yiyen çocuklara sürüyorlar onunla tek seferde bıraktı. İlk bir haftası sürekli kendisi gelip açtı sevdi öptü kimi zaman memeye sarılarak uyudu ama asla ağzına almadı. Yarın tam bir ay olacak çok şükür biz atlattık darısı sizin başınıza 🌸