Merhaba arkadaşlar oğlum 1 yaşında ve gerçekten hiç durmuyor sürekli biz mızmız ve haraket halinde olucak hiç oturmuyor kucağımızda durması lazım bi sıkıntısı yok hastaneye falan götürdüm aynı durumu yaşayan varmı hiç bi yere gidemiyoruz 5 dakika durmuyor çocuk ya psikolojim bozuldu