Suskunyolcu biz beş kutu istedik çöp oldu. Bebeğim mama alsın diye eşim bi çok marka aldı denedi ama en son Hipp de kaldık. Zaten anne sütü alıyor da. Arada dışarı vs çıkınca vermek için evde bulunduruyoruz. Holle iyi diye okumuştum fakat ulaşılabilir değil diye çok da içime sinmedi