Kızlar geçtimiz cumartesi kızımın ateşi 36.5 du kafasında hafif ateş vardı bende duş aldırıp parka götürdüm 1 saat vakit geçirdik kızım beşikte kafası öne düştü ben de emziği düştü ona baktı zannettim aldım katılayarak ağlamaya başladı baktım nefes alamıyor gözler yukarı gitti ağzında su çıktı bindim acile müdale edildi nöbet uzun sürdü kasılmayla yoğun bakıma aldılar tomografi çekildi temiz çıktı egg çekildi temiz çıktı hafif enfeksiyon çıktı ama maalesef ilaç başladık yarın mr var dr yukdarda ki arkadaş gibi şaşdı kaldı 36 37 ateşle havale nasıl geçilir diye bakalım nöroloji kontrol gidicez kendi dr 2 yaaşuna kadar ilaç devam dedim nöroloji 6 dedi rabbim kimseye yaşatmasın siz siz olun hemen hastaneye başvurun böyle birsey de beklemeyin