Kızlar post açmıştım muadil ürün alacaktım ama sanırım bunu alacam .
Ama sorum şu ki trendyolda satıcıya sordum .
Kollukların kg ile alakası yok kol çapı ile alakası var 21 cm den büyükse 60 kg ya kadar yetişkin kolluğu almalısınız dedi ve kızıma onu uygun gördü kızım 2.5 yaş en son 25 aylıkken 16.5 kg du kol çapı 21.5 çıktı.
Aranızda böyle olup o kolluğu alan var mı?
Birde genel olarak memnunmusunuz