helinky evet normalde dediginiz gbi hem hoş gorunuyor hem buyuk kolaylık bn 4 yıl omce yaptrdim gozlerm cok alerjikmis ilkkez orda anlamış oldum.Gozlerm açamadm sulandı,goz kapaklarm.sisti yandı çıkamadm yaptrdgm yerden kadına rica ettm sökelim geri die😃Kadın “ ilk yarım saat tam tutma yapisma zamanı 1 gun idare et olmazsa sökeriz.” dedysede gozlermi açıp yerimden kalkamadim 😃sökturdum geri kndi kirpiklermde gtti o esnada gozlerm.tahris oldu göz doktoruna gttm. Havuzda enfeksiyon kaptım dedim.Gercegi anlatamadım.1 haftada rapor almak zorund kaldım işe gidemedim.Goruntu guzeldi ama benim icin facia oldu böylede kötü bi anım kaldı bununla ilgili.