UmayDuruArs Demekki öyle alıştırdınız . Bebeğini ne kadar çok emzirisen o kadar çok sütün olur ve daha uzun süre emzirebilirsin . Bol bol emzir ki bol bol sütün olsun. Bebeğin ne kadar emerse o kadar çok süt salgılanır . Kilosu da artar . Ben büyüdü artık acıkınca uyanır diye gece dört beş saate bir emziriyordum . Doktor kızdı en fazla üç saat dedi . Öyle yapmaya başladım . Daha çok arttı kilosu ki önceki durumu da gayet iyiyidi . Daha iyi oldu . Hem bebek gece gündüz ayrımını kolay yapabiliyor . Gece üç saatte bir gündüz her istediğinde . İstemezse sen ver ağzına yarım saat kırkbeş dakikada bir . Emsin bol bol .