Herkese iyi akşamlar.4,5 yaşında bir oğlum var sağolsun hep terliksiz gezer. birkaç gündür oğlum ayağına basamıyor ayağının altı şiş. bugun ortopedi doktoruna götürdüm ultrason çekildi. 4.5 mm çapında yabancı cisim var gibi görünüyor dedi ve içinde biraz da sıvı birikmiş ama iltihap mı yoksa kan mı bilemiyorum iğne batırıp örnek almamız lazım dedi hemen yaptırmadım araştırmak istedim başına gelen var mı ayak tabanına yabancı cisim batan çocuk cerrahına mı yaptırmalıyım yoksa ortopedi doktoruna mı kafam karıştı.