melodimotherr benim kızım da hemen hemen bu şekilde başkasıyla diyaloğa girmez hep anne-baba. Ailelerden uzakta yaşadığımız için kendi ailemle görüntülü konuşuyorum o yüzden ananesine,teyzelerine alışkın sadece.
Mesela biri kızımı uyarsa falan hemen ağlamaya başlar. Dokunmalarına asla izin vermez. Anlatıyorum annecim işte benim güvendiğim insanlar bunlar konuşabilirsin falan ama nafile. Oyun gruplarına da götürdüm hep orda ki öğretmeni psikolojik danışman o da bu durumun önce ortama kişiye güvenmesi/güvenli olduğunu hissetmesi lazım ki iletişime girsin dedi. Yani bir yandan iyi bir yandan zorlayıcı 🥲