Merhaba anneler üç buçuk aylık bebeğim var yaklaşık iki aydır cildinde kırmızı bişeyler çıkıyor doktor krem verdi kullanıyorum orda geçiyor başka bir yerinde çıkıyor ve oğlum sürekli huysuz sürekli ağlıyor hatta bazen krize girecek kadar ağlıyor aynı zamanda kolik geceler çok zor geçiyor acaba bu cildindekiler için olabilir mi yaşayan var mı