Rizeligelin Bende ar aptamil kullanıorum benımde o dönem oyle olmustu 7,8 günde bir yaptıgı oluodu sonra düzene girdi vucüt alısmalı bnce bi süre , bn ozmnlar zeytınyagı hem manasına koyuyodum hem içiriodum ,sımdı 4ay 17 günlük günde bi kere yapıo oda ıkınıo ben hemen bezını acıp bacaklarını itiorum karnına dogru oyle cıkarıo 😂 bide ben gaviskon motillium ve zaditen kullanıorum kusması ıcın doktor verdi