organikirmik edamirasoker ek gıdaya bel bağlamayın tadım yapması lazım zaten yemesi değil. Mama da dişten dolayı olabilir
yavrupotuncek edamirasoker 6 aylık bebekten zaten birşey yemesini bekleyemezsiniz o sadece canı isterse tadına bakar istemezse bakmaz 9 aya kadar bu boyledir 9 aydan sonra artık doyacagi kadar yemesi lazım ki ordada canı isterse yer istemezse yemez
Retzja Tadım ayı zaten. Kaşık ucuyla yapılan tadımlar yeterli. Doyum 1 yaş sonrası beklenir. Şuan her şey onun için çok yeni. Kendinizi üzmeyin, zamanla alışacak.